fredag den 19. februar 2010

Linsehåndværkere

Her er et billede, jeg tog i New York.

Jeg synes selv, det er lidt sjovt, men man må jo selv bestemme, om man bryder sig om det.

Men, hvis der ikke skulle være linsehåndværkere i New York, ville det, i hvert fald set i min optik, være en smule mærkeligt.

Jeg ved ikke, om den store linse - et hulspejl rettligt -ved Rockefeller Center er lavet hos Lenscrafters, 'the company that loves caring for eyes' , men jeg tog lige et billede af mig selv, når den nu alligevel lige stod der.
Posted by Picasa
Og endnu et af billede af linsen denne gang bare spejlvendt i forhold til det forrige billede, der var spejlvendt. Men det skyldes at de er taget i hver sin retning.
Rockefeller Center er et besøg værd. Sikke en udsigt, ned over Manhattan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar