søndag den 25. juli 2010

Feriebillede

Dette fotografi er måske ikke det mest typiske feriebillede, men det var det første af mange, jeg har taget her i løbet af min første sommerferieuge.

Det var en udmærket rødvin. Det ser grangiveligt ud til, at der er en, der kigger tilbage, når man kígger dybt i glasset.

Mens Frederik har passet huset og feriejobbet derhjemme, har vi nydt det dejlige vejr her i Astrup Vig. Det har været super afslappende, med ro på, og hyggelige besøg.

Jeg har forsket intenst i nye recepter på kryddersnaps. Jeg har stadig blå fingre af at plukke perikumknopper, og den bjæsk bliver rødere end rød.

Ellers har jeg brugt tiden med at studere verdenshavet set fra denne kyst uden at komme til nogen konklusion, og det er jo lige præcis det vigtige at undgå ved den slags studier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar