torsdag den 17. november 2011

Geographe Bay, WA

Jeg har været lidt nede. Faktisk helt Down Under. I Western Australia. Jeg har derfor også holdt lidt fri fra min blog imens. Ferielukket. Men nu skal det også været slut igen med al den lediggang.


Jeg har en hel del historier, der skal fortælles. Men det tager lidt tid at komme op i tempo igen. Første uge hjemme gik med jet lack efter 31 timer på 4 fly og i 4 lufthavne og en kæmpebunke ophobet på kontoret.

Imens jeg har sundet mig, har tælleren på bloggen rundet de 3000 unikke besøg (og excl. mine "egne" IP-numre), siden den blev nulstillet i fjor. Det er dejligt at få besøg - og 3000 på et år er jeg rigtig godt tilfreds med.

Der har lydt enkelte klager over, at det er svært at finde rundt. Jeg mente ellers det ville være utrolig nemt, når man kun skriver om noget med B som f.eks. Badeheltinder. Jeg vil gøre én undtagelse; og er begyndt på en emneliste med links til siderne. Den er snart er klar.

Ellers får I lige den her flotte solnedgang over Geographe Bay, WA
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar